Sunday, April 22, 2012

Små påtas

Så i fredags fyllde S 18 år. Det blev firande hos henne på kvällen, men innan det hann jag ta mig en titt på marknaden i stan och hittade faktiskt några små saker jag köpte. Inte mycket mera att berätta där egentligen.

Lördagen spenderades med att måla vid T&Ts bygg. Det är fortfarande en hel del arbete kvar där, men med den här farten hinner de nog få de klart inom deadline! Så man kom hem lagom trött och vitspräcklig på lördag kväll.

Idag var det då tänkt att det skulle vara planeringsmöte vid Tupis föreningen, men förstås dök ingen ingen upp dit... Det är lite synd, för ifall det inte ordnas nått där snart måste vi nog slopa att ha utrymmen i Jeppis. Jag skall nu försöka start en nybörjargrupp i bordrollspel, men blir det inget av det blir det nog att kasta in handduken...
Väl hemkommen satte jag mig ner vid datorn en stund och började sedan sy ihop en påse åt pendeln jag köpte i fredags! Påsen blev riktigt söt med tanke på att den är en exakt likadan miniatyr-kopia av min tarot-påse. Än har inte pendeln testats, men det hinner jag ju nog med ännu.

3 comments:

  1. Vill poängtera att vi tyckte ditt arbete var jättebra gjort. Riktigt imponerade blev vi när vi såg resultatet på söndagen! Så det är tur att du redan lovat att komma igen till helgen för nu slipper du nog inte undan länmgre ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thihihi! Jag har sen arbete på lördag från 10-16 i Kokkola,så vi får se om jag hinner då och styrelsemöte på söndag... Men nog måste det väl gå att ta sig till bygget för det ;)

      Delete
    2. Men jag är hemma också måndag och tisdag. Så du hinner nog ;)

      Delete