Wednesday, April 25, 2012

Hunt or be hunted

Det har jag tänkt kalla min Hunter: The Reckoning kampanj! Jag tänkte nu bara så där för att kolla om det fanns intresse för en kampanj och hux-flux har jag sju spelare... Sidu bara! Så nu kommer jag då att dra två grupper för Eloria i våra Jeppisutrymmen. Blir spännande att se hurudan kampanj det blir, men jag vill först veta hurudana karaktärer folk har innan jag börjar göra nått slutgiltigt tror ja... Det blir lättast så på sätt och vis. en el kan jag ju nog börja planera redan, men detaljer vill jag lite anpassa efter spelarna.

Och nu Äntligen har jag skor till min studentklänning! Can I get a hallelujah?! Jag har alltid ett h*lvetes arbete med att hitta skor så att hitta ett par som passar och är snygga är alltid ett smärre mirakel här omkring... Jag och mamma kom också fram till att när vi är i Venedig skall vi passa på och köpa ett lager med skor åt mig, eftersom italienare lär ha små storlekar... Får bara hoppas att det stämmer nu också!

Så har jag kommit fram till att min första lön kommer att försvinna så fort som den kommer... Dels för att jag redan vet vissa saker som jag inte kommer att kunna låta bli att köpa och för att jag är skyldig folk pengar... Många bäckar små bildar en stor å heter det väl...

No comments:

Post a Comment