Sunday, April 15, 2012

Lazy weekend

I helg har det inte blivit så mycket gjort...

Jobb på fredag och resten av kvällen spenderades med att sitta och gotta sig med nörd humor i form av The Big Bang Theory. Synd bara att jag hade sett en hel del av episoderna redan tidigare, men skämten är nog precis lika roliga x:te gången om.

Igår var jag inte heller inspirerad av att få nått gjort (men jag städade faktiskt rummet), så jag tittade på Supernatural hela dagen. "Bara" första tolv kapitlen på säsong fem i ett kör... Jag hade nästan lyckats glömma hur bra serien faktiskt är och hur mycket jag tycker om den! Däremot kan jag inte säga ifall det är minnet som spökar eller om säsong 5 faktiskt är min favorit säsong (hittills i varje fall)... Så har jag nog också kommit fram till att mina favorit karaktärer i serien är Dean, Cass och Gabriel. ^^

No comments:

Post a Comment