Sunday, April 1, 2012

Keeping Busy

Än en gång har det plötsligt dykt upp en massa saker på kort tid!

I fredags var jag första dagen på jobbet och det var så skönt! Man blev ju nog trött i fötterna på grund av kakelgolvet, men det brydde jag mig inte ett dyft i.... Innan jag kom hem i varje fall... Men att få arbeta på Blossom är nog värt lite värk i benen.

Igår sen blev det att gå på bio och se Mirror Mirror med fröken S. Filmen var riktigt bra även om man kunde gissa sig till en hel del av händelseförloppet. Jag tyckte riktigt mycket om Snow White (spelad av Lily Collins) i den här filmen och blev total förälskad i hennes bandit outfit. Nu vet jag i varje fall vad jag tänker satsa på att cosplaya på Ropecon ifall jag åker dit!

Idag har jag mest suttit med min nya blog Book of Mirrors för att äntligen få den up-and-running. Är helt nöjd med designen även om det finns lite små saker som jag skulle vilja ändra, men inte kommer åt (som meny titlarna)... Vill också här notera att jag inte kommer att göra reklam för inläggen i den bloggen, så vill ni följa med den får ni fixa det själva.

No comments:

Post a Comment