Tuesday, October 11, 2011

Thank heavens for Autumn Breaks...

Vill. Ha. Höst. Lov!... Under den här veckan har min skolork flugit till södern undan den där små bittra höstkylan och jag börjar känna mig smått irriterad och gnällig... Vilket i och för sig inte är så farligt om det håller i sig till lördag då jag ska på Cryo pga rollen, men så där annars skulle jag nog uppskatta någon form av uppiggande händelse (suck)... Sen behöver det väl inte nämnas att kung-fu träningarna gick allt annat än optimalt igår. ingen totalkatastrof, men så där lagom för att stacka upp på allt det andra bläh-iga och att min kreativitet sitter och gömmer sig någonstans var jag inte hittar den fastän jag borde få skriva av mig... Så nu är det nog bara att vänta tills jag får laddat upp batterierna och energin under höstlovet och hoppas att det fixar sig med det. Sen blir det hoppeligen en massa D&D på höstlovet igen! har saknat rollspelandet nått helt sjukt så nu torde jag få bot på det också. Sen vad det blir av spelandet är en helt annan femma!

No comments:

Post a Comment