Tuesday, September 27, 2011

Blog Awards!

Läste då just Pias blogg och Blodd award inlägget och tänkte: "Usch, jag skulle aldrig komma på något svara! Tur att hon inte har awardat mi-... Nevermind..." *copy-pastar frågorna*

Reglerna är att "När man får awarden skall man länka till den man fått den av, svara på 5 frågor och ge den vidare till 5 bloggar med mindre än 100 följare".

 Då så...

1. Varför började jag blogga?
Tja, min första blogg startade jag för att posta mina noveller, dikter och grejer, men sen började mitt privatliv smyga sig in dit så pass mycket att jag startade den här bloggen för det istället!


2. Vilka bloggar följer jag?
Long story short: Mina vänners bloggar.

3. Vad finns på mitt skrivbord just nu?
En sjukt massa grejer! Men för att nu nämna det viktigaste: Min telefon/musikspelare/minispelkonsol/allt-i-allo, min dicebag, en massa pennor (både vanliga blyerts- och färgpennor), min dagbok och mina tarot kort.

4. Vad är de vackraste orden jag vet?
Det finns nog många ord som är vackra här i världen, men min lista ser nu ut någorlunda så här: Ömhet, frihet, leende, silver, vänskap, fae och imagination.

5. Vad är jag mest stolt över?
Oj, jisses den frågan är svår... Jag kan inte direkt sagt säga att jag är stolt över någonting jag hittills gjort på sätt och vis. Jag är inte en sån person som säger det så där direkt, men åtminstone ett par projekt som jag håller på med för tillfället kommer jag att vara stolta över när de väl blir klara... Inget bra svar på frågan direkt, men det får duga!

Jag awardar då följande:


1) Anna
2) Tina
3) Sonja
...Sedan har väl resten redan haft en award?... Nåja! C'est la vie!

No comments:

Post a Comment