Tuesday, September 13, 2011

Good morning? Not that good at 6 AM...

Ja, vissa hade väckarklockan att ringa klockan 0600 imorse för att säkert hinna i tid till skolan för studentskrivningarna... Och vissa steg upp 0720 och skulle vara i skolan 0800. Men jag hann i varje fall! Det här med att vara bra på att stiga upp i tid/tidigt är inte riktigt min grej så det förvånar mig inte, men tanken var god! Nå ja, sånt är livet...
Men engelska hörförståelsen gick bra! Vi kollade igenom svaren på lektionen efteråt och jag borde inte ha mer än max 2 fel, vilket betyder att poängen bilr 84/90 när man räknat ihop allt och multiplicerat det according to rules! Då är det bara essän och läsförståelsen kvar...

Och imorgon skall jag ha min nästa och andra körlektion! Är inte direkt nervös eftersom det gick så bra sist, men jag ber att det inte regnar under natten så att jag får prova på att köra under sämre förhållanden... Det är ju faktiskt bara min andra lektion!
Sen är jag också annars lite trött på regnvädret... Nog är det mysigt och så, men eftersom jag rör mig mycket ute från punkt A till B känns det inte så hävt att konstatera att regnet står som spön i backen. Skulle man få sitta inne, under en varm/mysig filt med en kopp rykande hett te skulle det inte vara lika hemskt, men som sagt...

No comments:

Post a Comment