Wednesday, September 14, 2011

14th of September

Hujj, vad jag har blivit aktiv bloggare! xD
Ja men, idag så har jag haft mitt livs andra körlektion! Lite spännande att göra ett försök på bakning från parkering åt samma håll som en stenmur klockan åtta på morgonen, men nog gick det bra! Börjar kännas bekvämt att sitta bakom ratten även om man själv konstaterar tyst för sig själv emellanåt att: "Shit! Där var ju en korsning!... Nå jaa, ingen skada skedd...". Men jag är nog ingen fara för trafiken, så pass vaken och observant är jag nog. Nästa lektion blir då nästa vecka (än en gång klockan f-ing åtta)! Sen kan det vara värt att nämna att jag har bara två teorilektioner kvar! Förutom då en himla massa som man borde öva på hemma, vilket jag inte ens börjat med... Men nog får jag körkort förr eller senare!

No comments:

Post a Comment