Thursday, September 22, 2011

Out of Mana

Då börjar det vara den tiden på veckan igen... Jag vet inte riktigt hur det är möjligt, men alltid på torsdag når min mana level gränsen då man borde börja ta potions. Då har jag inte under de senaste helgerna riktigt fått batterierna uppladdat heller, fastän jag nog gjort annat än skolarbete och dylikt... Nu mana leveln dock vara lite väl nära 0, så i helg blir det nog onödigt att försöka få med mig någonstans eftersom jag måste få ha en hel helg riktigt ledigt. Hur vet jag att batterierna börjar vara riktigt slut? Jo, jag missade sista bilskoleteorin igår och höll på att bli förtvivlad när jag snajjade det... Mitt huvu överreagerar på det mesta i mitt nuvarande tillstånd alltså, vilket inte är bra då man har en hel del saker som borde redas ut. Sen hjälper det ju inte att man inte har tid att bara sitta och tänka igenom allt så man skulle få nån ordning på saker och ting. Sen tar ju självförtroendet också stryk och allt blir bara en neråtgående spiral... Som tröst kan jag ju säga att bara september är över borde allt börja falla på rätt plats igen då jag börjar få mer tid till allt.

Men allt är nog inte så usligt som det kanske verkar! Igår skrev jag engelska läsförståelsen och essän och det gick riktigt bra! Har jag tur kan det hända att jag till och med har allt rätt i läsförståelsen och över 90 poäng i essän! Med 79/90 poäng i hörförståelsen kan detta betyda att jag har åtminnståne ett Laudatur på studentbetyget! har också konstaterat att jag nog blir student när det gäller kursantalet, även om det blir lite knapert. Man skall ha 75 kurser och jag borde ha 77 eller 78... 

No comments:

Post a Comment