Wednesday, January 2, 2013

Ja, vad hade man inte gjort för 10 minuter till...

Julen kom och gick. Tänker inte berätta någon lång historia, men jag vet vilka som blev mina favorit julkklappar: XL-muggen jag fick av min älskade syster, sötsakskokboken av J, Småfolks klapparna samt böckerna jag fått/får av föräldrarna. Så var det grymt härligt att vara hem-hemma igen ett varv också. Det får räcka tror jag.

Så blev det ju nyår. Dagen började med min sista arbetsdag och kvällen/natten spenderades med goda vänner. Vi hade sjukt roligt och jag hölls knappt i skinnet när vi var och tittade på fyrverkeriet vid stranden. Jag minst sagt älskar fyrverkerier! Älskade också idén med komplimanglappar som skrevs och delades ut under kvällen. Tackar alla som gav mig lappar och jag hoppas att folk tyckte om de jag skrev också.

I år blev det inte direkt några nyårslöften för min del, men jag vet en del saker som jag vill arbeta på under året i varje fall. Tänker inte börja reda ut vad det handlar om här, inte nu i varje fall.

Och hur börjar det nya året för min del? Med feber... Nå, jag behöver ju inte oroa mig över arbetsskift och nu har jag ju faktiskt tid att vara sjuk. Tålamod att bara sitta/ligga och vara sjuk har jag däremot inte alls...

No comments:

Post a Comment