Thursday, June 21, 2012

Mycket i korthet

I första hand blir det att fixa viktiga saker som inte kan vänta idag, men ifall jag hinner har jag också tänkt börja kolla igenom alla dikter som jag har på dA... När jag ögnade igenom mitt galleri igår så där snabbt märkte jag att jag nog börjar ha en hel del där och att jag så småningom skulle kunna börja försöka publicera dem så där mer officiellt... Nå ja, vi får se.

Och nu har jag fått de två första utkasten på en tavla/poster jag beställt och nog blir den underbar! Börjar inte berätta mer om det, men jag beställde konstverket från Chimeric Studios ifall någon undrar. Jag har sett en del av verken som blivit beställda därifrån, så jag kan nog ärligt rekommendera firman!

För tillfället ser det ut som om jag firar midsommar på en väns villa i år. Det är nästan hemskt hur jag redan börjar längta till att få se alla underbara människor igen! Det är alltid så roligt när man samlas till såna här tillställningar, så jag hoppas att det blir det nu också. Sedan på måndag blir det dags för jobb igen!

(Och oj vad intressanta diskussioner man kan ha mitt i sommarnatten!)


No comments:

Post a Comment