Saturday, June 16, 2012

En shopaholics dagbok

Nej, jag är definitivt ingen shopaholic... Jag var nog den som kroknade först av mig, mamma och lillasyster.
Men det blev nog en ganska bra fångst för det! Jag fick med mig en hel del faktiskt, men jag orkar inte börja lista upp saker nu... Kanske senare när jag vilat upp mig. Men roligt var det! Vi var säkert runt varenda butik som fanns i Vasa och nog var det tur att man inte hade valt skor med klack... Fötterna var nog tillräckligt sjuka redan när man gick omkring i "Converse" (icke äkta, men så folk vet vad jag menar).
Det jag är mest stolt över att jag köpte var nog en blå fladdermus T-skjorta (eller vad de nu sedan kallas... en sån där var ärmarna hör till själva skjortan typ?), en trenchcoat och ett enkelt pentagram halsband i silver. För dem som kanske reagerar på ordet pentagram vill jag ju klargöra att det är en skyddsamulett och inget annat...

No comments:

Post a Comment