Tuesday, June 12, 2012

Det kan inte alltid vara enkelt

Nu börjar det väl vara dags att försöka komma in i vardagen igen. Idag blir det att fixa saker som infomail till hemsidan, dammsuga och kolla igen igenom skåpet för att se vad allt jag skall ta med till Vasa nästa gång jag skall dit.

Men bakom allt arbete surrar ännu så många frågetecken... Jag borde faktiskt ta itu med att skriva ner en massa tankar och tycken i ett dokument, så där för min mentala hälsas skull. Jag mår ju inte egentligen dåligt eller nått, men det börjar vara bittert att ha saker som tynger en i bakgrunden.
Jag vet ju att allt skulle antagligen bli bättre ifall jag pratade med nån, men jag är helt kallt inte en sån som går och spiller sina tankar på nån, utan jag skriver istället. Så har det alltid varit och kommer troligtvis att vara väldigt länge. Sedan kan jag ju inte heller hitta ord till allt ifall nån faktiskt lyckas få mig att försöka, vilket gör att jag blir frustrerad på att jag inte får ur mig nått. Ja, alltid kan det ju inte vara enkelt.

No comments:

Post a Comment