Thursday, January 26, 2012

Vampyrer i Vasa natten

I övermorgon blir det då äntligen dags för RT! Väskorna är packade, tänderna i färgning och snart skall rollen och annat absolut nödvändigt printas ut... Så imoron blir det då workshop och info-memorerande i sista minuten och på lördag blir det lajv. Jag är så nöjd över att jag äntligen också kan ta med kameran till Vasa och missbruka den innan(/efter) lajvet! Blir spännande att se vad jag får för foton... Ifall jag inte glömmer att ta med den till workshoppen...

Så kan jag säga stolt att jag faktiskt klarat av uppkörningen och har nu i två veckor en liten papperslapp (måste vänta innan jag får kort-kortet) som säger att man nog kan sätta mig bakom ratten! Nu är det då bara att börja öva att köra med automat-växel istället för manuell då... Men nog skall det väl bli en helt ok bilförare av mig också någon dag!

No comments:

Post a Comment