Wednesday, January 11, 2012

Väldigt lite vettigt

Har egentligen inte mycket att uppdatera med här, men tänkte att jag ändå tar och skriver några rader...

Hania Lee
"Jobbet" som informatör i Eloria börjar ta sig så småningom, jag börjar ha känslan av att mitt skrivande kan bli något och annars också börjar saker och ting falla på plats även om det kommer att ta tid innan allt är i ordning och reda igen... Så borde jag också börja läsa till studentskrivningarna och söka sommarjobb i en mycket nära framtid. Ifall någon alltså vet om en bra arbetsplats så är det bara att lämna en kommentar här på slutet!
Sedan också som helt random information kan jag också säga att jag blivit helt såld på Hania Lees musik, speciellt låten Softly I Sing. Vissa av hennes låtar är bättre och vissa sämre, men generellt sett är det nog värt att kolla in hennes musik! Rekommenderar speciellt: Alice Is Dead, Tormented Heart och Goddess. Vissa låtar är sen allt annat än uppmuntrande, men jag tycker att de är fina i varje fall...

Vet inte om jag redan skrivit om nyåret någonstans, men det kan jag nog säga att vissa saker nog också stannat där nånstans mellan öronen och att jag tror att det kommer att ske en hel del förändringar i år. Inte kanske så där PANG-på-rödbetan-direkt, men så där i sakta mak i varje fall.

No comments:

Post a Comment