Tuesday, January 17, 2012

Bloggpaus...

Huj vad stor och vuxen man har låtsats vara idag!

Har fått gå runt i stan i hopp om att man skulle hitta arbete inför sommaren, men inget har riktigt nappat än... Fick en e-mail address, ett telefon nummer och skulle lämna in en CV så där ifall att till två andra ställen, så det var ändå inte helt hopplöst! Och jag har nog ännu en hel del ställen kvar som jag skall ta och kolla in så nog skall detta gå!

Men nog fick jag nånting gjort också! Var till Tobaksmagasinet och kollade efter möjliga utrymmen för Eloria i Jeppis och det fanns nog ett riktigt bra alternativ där. Den var inte heller riktigt dyr och var i bra storlek, så nu behöver jag bara kolla med tanten där en gång till om mer detaljer innan jag tar upp det i styrelsen.

Nu blir det väl att ta itu med vanligt hederligt skolarbete och studentskrivningar då... Tja, man kan ju inte säga att man inte gjort nått vettigt idag i varje fall!

No comments:

Post a Comment