Saturday, January 14, 2012

En lördag kväll i vinternatten...

Tänkte bara berätta här att jag har skaffat Twitter account! Jag har då alltså fallit för mainstreamen och går numera att hitta där via med det extremt kreativa namnet @hannaliljekvist... Och nu medan jag ändå håller på att göra reklam för min existens på internet så kan jag berätta att det också går att hitta mig på deviantART med namnet Zeles93 och så har jag ju min andra blogg också (som jag inte varit så aktiv med efter som jag har "hemligstämplat" en hel del jag skrivit under den senaste tiden) som går att hitta via min profil.

Och nu till mer världsliga saker... Jag har ÄNTLIGEN skaffat mig nya vinterskor! Förr hade jag ett par underbara stövlar, men de konstaterades oanvändbara när vinterskorna togs fram så... Men nu har jag ett par riktigt snygga vinter "Converse" (inte äkta, men åt det hålet i varje fall). Har inga bilder på dem och kameran har pappa på jobbet, så världen får vänta en stund innan de får se dem.

Ååh, vad skönt med snö nu! Det kom med storm (hehe, nu va ja smart), vilket var lite mindre bra, men anyways! Jag hör egentligen till dem som börjar frysa när det är under 15 grader Celsius, men jag tycker ändå om snö och vinterlandskap. Allt ser så vitt och ljust ut även om det är smäck mitt i vintern...

No comments:

Post a Comment