Monday, February 4, 2013

Allt sinom tid

Vad är det med mig och mitt i natten inlägg?... Nå, jag får skylla mig själv imorgon på morgon antar jag...

Efter att ha snurrat lite på WG's (en clan i ett spel, säger inte mer än så i nuläget) hemsida kommer jag inte ihåg vad exakt det var jag tänkt skriva om... Javisst ja!

Jag har väl funderat lite kring min egna lilla existens den senaste tiden. Främst för att det plötsligt dykt upp en hel del förändringar mitt framför ögonen på mig. Har blivit mer eller mindre tvungen att ta itu med saker och jag är relativt nöjd med hur jag klarat mig. Enda som jag verkligen slits av nu just är hur passiv och orkeslös jag börjar bli när jag varken har skola eller jobb på dagarna... Jag vet att jag har saker att göra, men jag kan inte hitta motivation till att ta itu med allting helt enkelt. Allt jag kan göra är att utnyttja varje liten gnutta med mana som jag har när jag har den. Nå väl, det lär väl fixa sig här vart efter jag anpassar mig... Så har jag också märkt hur lätt det egentligen är att vara en sådan människa och person som jag vill och önskar att jag var. Ibland stirrar svaren en rakt i ansiktet utan att man märker det.

Jag tycker också fortfarande det är intressant hur människor kan påverka en. Plötsligt börja det dyka upp bilder (drömmar?) om hur min framtid kunde kanske se ut... Det är så skönt att se någonting framför sig när jag tänker på framtiden istället för det ingenting jag sett hittills, men jag vågar inte gå händelser i förväg för det.

All in due time. all in due time...

No comments:

Post a Comment