Wednesday, February 13, 2013

Alla hjärtans dag

Imorgon är det då Valentine's Day... Blir väl ingen desto mer speciell dag för min del dock. Så som det ser ut nu kommer morgondagen att gå åt till städning, eftersom jag knappast får allt fixat idag, och till att skapa karaktärer för min Dungeons and Dragons kampanj. Inget mer romantiskt än så, men vad kan man då man har pojkvännen på annan ort...

Visserligen spelar det inte så stor roll för min del. Nog är det ju mysigt med en dag om året som man kan ägna åt romantik och annat gull, men det känn spå nått vis så kommersiellt och tvingat... Inte riktigt min grej helt enkelt antar jag, även om jag gillar saker som ordandes i skolan och tema-fester och allt annat som ordnas. Jag antar det blir lite försenat "firande" av dagen under helgen istället! Får se vad allt man hittar på... Kan hända att det utövas lite magi också under helgen, beror på lite.

Happy Valentine's Day i förskott!

No comments:

Post a Comment