Saturday, December 1, 2012

Carol of the bells

December sparkade igång riktigt trevligt i år och redan börjar jag ha lite julkänsla! Det var så skönt att vakna upp på morgon och se att det var snö på hustaken utanför. Inte mycket, men snö i varje fall.

Så var vi också med M och lyssnade på Pedavoces julkonsert i Brändö kyrka. Jag har aldrig varit och lyssnat på kören, eller körsång för den delen, tidigare men tänker definitivt göra det fler gånger! Väldigt vacker och imponerande sång och jag förälskade mig helt i deras version av Carol of the Bells. Riktigt mysigt att sitta på läktaren och se hur det snöade som sjutton utanför också.

Ibland är det nog riktigt härligt med vinter, fastän det brukar vara så himla kallt. Som tur råder min nya pipo, mommos stickavantar och palestinesjalar bot på det värsta av kylan!

No comments:

Post a Comment