Wednesday, November 28, 2012

Trötthet

Blärgh...

Ja, där har jag en bra början för att förklara mitt nuvarande humör. Känns lite som om jag vore på väg att bli sjuk på nån vänster... Jag känner mig lite energilös, trött och skulle bara vilja krypa ner i ett mörkt hörn för mig själv egentligen. Å andra sidan har jag räknat ut hur stor summa min MSÄ-önskelista ligger på och har snart tänkt kolla vad mitt bankkontto skulle tycka om en tur-retur resa till Helsingfors. Så har jag lite anat också som jag tänkt hinna få gjort idag och det har tydligen mana-nivån inget emot? Suck.

Så har jag märkt att jag har helt sjukt svårt att komma mig upp på morgon. Det hjälper ju inte heller att det är mörkt när jag far till jobbet och att det är precis lika mörkt när jag skall hem. Skulle jag se solljus under dagen skulle det ju inte vara nått problem, men ja... så är inte fallet. Blir väl nästan att försöka tvinga på sig nån rutin så där på riktigt. Kanske skulle man försöka vara i säng 23.00 och sparka upp sig 7.30 varje morgon under vardagarna?

- - -

Andas flicka, andas
Tänk inte för mycket
Ta itu med en sak i taget
Det är så det ordnar sig

No comments:

Post a Comment