Wednesday, December 5, 2012

December kväll

Urk... Så mycket att göra, så lite tid... Men nej, jag tänker inte hoppa över träningarna för det och inte heller ger jag upp en natt i en varm famn heller. En sak i taget och allt sinom tid. Stressa kan jag göra imorgon efter att jag haft en riktig sovmorgon.

Jag "måste" ändå ha hushållet städat imorgon när det blir dags för glöggkväll tillsammans med Elorianskt sällskap. Blir nog skönt att få sitta med vänner innan den sista rushen av övningar inför lördagens julfest. Det blir nog spännande minst sagt! 

Brukar normalt inte tycka om Carolas musik, men julsånger är hon nog riktigt bra på måste jag erkänna. Tycker riktigt bra om Himlen i min famn och det får nog min kämppis lära sig att leva med.

- - -

Världen springer så fort förbi
Nästan så jag inte hänger med

Men jag hinner aldrig falla
Jag får stå stilla
Se på när världen fortsätter springa

Håll om mig hårt
Ett litet tag  till

No comments:

Post a Comment