Saturday, September 1, 2012

One of those days!

Oj vad en varm dusch kan göra mirakel! Det är så mysigt när man på morgon bara bestämmer sig för att skämma bort sig lite och hur man doftar som en salig blandning av bär och frukter samt är riktigt mjuk och len när man väl tar sig ut ur dushrummet... Fick en sådan lust att känna mig fin och kvinnlig idag också, så det är nog kjol, fina smycken och annan humbug som gäller idag. Sedan på kvällen blir det att tassa till kyrkan för att ta ett tillfälligt farväl av en av kardinalerna. Men innan jag tar itu med vad-sjutton-skall-jag-ha-på-mig-dilemmat skall mitt bombnedslag till rum städas och omorganiseras! Om inte annat så har jag orsak att dra ut ALLT ur min garderob på golvet och mana att plocka in allt så som jag vill ha det sedan. Sagt och gjort!


No comments:

Post a Comment