Wednesday, August 29, 2012

Happy hunting Abigail

Ifall en mening börjar (eller slutar) med "ta inte åt dig" kan man vara ganska säker på att jag gör det i varje fall. Visserligen kan det svida ett tag, men jag tror också starkt på att det som inte har ihjäl dig stärker dig så det är bättre att få saker sagt än att bara låta det antingen anas eller bara passera förbi. Det svider värre att få höra saker i efterhand när man inte kan göra nått åt det längre. Den här gången sved det ändå inte så hårt. Det tände istället en liten kämppar-glöd och en stark vilja att bevisa motsatsen. 

Så har jag ju varit på lajv igen för inte så länge sedan. Den här gången var det lajvet Etherworld: Arena och nog sjutton var det roligt. Jag tänker inte säga så mycket om lajvet eller om min karaktär, men banne mig jag skall spela henne igen och folk skall få betala för sina synder...  Happy hunting Abigail.

No comments:

Post a Comment