Thursday, September 20, 2012

One thing at a time

Oj vad det händer mycket på nått sätt...

Har hunnit vara hemma och fira lillasyster för en liten tid sedan i samband att jag fixade andra skedet till körkortet. Det kändes lite konstigt att vara hemma. Det kändes som så... annorlunda på nått sätt. Man var hemma, men ändå inte på nått sätt... Som parentes kan jag ju säga också att det nog än en gång var roligt att vara på halkbana!

Fäktningen börjar också ta fart även om jag kommer i sakta mak fram till att det inte är en sån där "WOW!" grej. Måste se lite hur det blir med det i fortsättningen, men HEMA kunde man ju bra fortsätta med någon gång med lajvandet i åtanke. Jag trivs nog trots allt bättre med asiatiska kampsporter... Men man vet ju aldrig ifall jag får en riktigt spurt ännu.

Och nu har jag igen glömt att boka en frissatid... Sablar...

No comments:

Post a Comment