Thursday, February 2, 2012

Detta var inte riktigt min dag...

Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh!

Så, då var det ur systemet. Jo, detta har inte riktigt varit min dag idag... Inga desto större screw-ups, men tillräckligt många för att slita i hörnen lite grann. För det första så menade jag bli helt sjukt försenad imorse fastän jag var uppe i tid och allt, men blev räddad av E, den nyblivna chauffören. Skoldagen gick helt ok, förutom att min energi gjorde ett magplask under matte-lektionen... som förstås var den NÄST sista lektionen för dagen... Så när man skall hem är det fortfarande svinkallt och när jag väl orkar börja göra nått, vilket blev att fixa info-mailen up-and-running igen, ville det inte heller arbeta utan problem... Det kom dubbletter i vissa mappar och så blev jag tvungen att ta bort de extra manuellt... Och FB-chatten vägrade förstås fungera på varken datorn eller telefonen...

Men nu tycks det fungera igen!

Blev en massa klagande i det här inlägget, men allt kan inte alltid vara bara solsken och fågelsång!

No comments:

Post a Comment