Thursday, November 10, 2011

Packad och klar!

Phuh! Äntligen får man sätta sig ner och ta det lugnt!
Ja, jag skall då på Kultur Karnevalen i helgen till Närpes. Labbet jag skall vara på är Rollspels labbet (vilken överraskning), så det skall bli skönt att få bara koncentrera mig på det och slippa allt annat... Jag behöver definitivt en liten syrepaus just nu så.


Det betydde dock att det blev en himla massa springas idag:
10.30 Vakna och i duschen, sen laga sig och äta
12.00 Provförberedelse i tyska (fastän jag skriver provet först i december)
12.05 Konstaterar att plånboken är hemma och att jag hamnar att ändå gå hem via innan jag kan gå och köpa det sista som behövs inför helgen...
12.50 Går hemåt
13.30 Lämnar in papper o dylikt till bilskolan och går sedan till Halppis för att göra inköpen
14.00 Hemma igen, mat tycker magen och städar upp smått samt börjar plocka ihop saker som skall packas med
15.30 Har städat, packat och satt in ny musik på telefonen.
16.30 Avgång mot Jeppis busstationen
17.05 Start mot Tomat Mordor

No comments:

Post a Comment