Monday, August 13, 2012

Must... try to resist...

Urk, jag glömmer alltid hur lätt det är att bara sitta och spela dagarna i ända och låta bli att göra något som står på min to-do-list... Speciellt om jag har ett spel som är nytt eller som jag vet att är riktigt bra faller jag snabbt för frestelsen. För tillfället är det Dragon Age: Origins som är boven, men nu när det inte känns lika nytt mer torde det bli lättare att sätta prioritetslistan i skick igen! Problemet har främst varit att det är långa och tidkrävande quest-chains i spelet samt att det finns en sån jäkla massa man kan göra för shits-and-giggles... Sedan är ju soundtracket så underbart! Speciellt Leliana's Song är sjukt vacker och jag hoppas att jag kan lära mig den i framtiden nån gång.

Men nu skall jag faktiskt ta itu med allt det jag skall göra!

No comments:

Post a Comment