Monday, August 20, 2012

Flyttad och icke-arbetslös!

Ifall det nu r någon som har missat det så har jag flyttat till Vasa! De som känner på sig att de behöver min nya address så kan maila/ringa/what-not för att få den. 

Nu har jag ännu till (igen) haft en jäkla bra tur och har fått arbete! På torsdag (eller var det fredag? Well anyway...) skickade jag in arbetsansökan och igår (d.v.s. söndag) ringde telefonen... Vips infann jag mig vid Karkkikauppa i Rewell Center klockan tio och är numera på prövotid. Ifall jag känner mig rätt så torde jag nog klara mig igenom den utan problem, om jag får skryta. Så nu har sockermusen fått arbete i en godisaffär! Vilket betyder att jag kan stanna i Vasa! Dessutom kommer jag troligtvis få alla dag-turer må-fre sedan när allt sparkar igång ordentligt. Yay!


No comments:

Post a Comment