Saturday, July 21, 2012

Liten flicka med sommarkänslor

Hujujuj, nog blev det annorlunda Jeppisdagar än vad jag hade tänkt mig... Mycket har varit allt annat än planerat och jag har tjänat ihop en ganska bra sömnbrist redan, men jag vägrar klaga! Jag tror att jag inte berättar mycket mer om saken än att livet är härligt och solen verkar skina lite starkare just nu.

Ikväll blir det att skutta iväg till stan och se på Thoby Loth i juvligt sällskap, men innan dess tänker jag försöka ladda upp batterierna lite så att jag har energi ikväll också.

- - -

Ack, mitt lilla hjärta
Du dunkar så starkt och fort
Njuter så av sommarvärmen
Där jag sitter tyst i solnedgången

En smått barnslig själ lever livet
Skrattar, fnissar och ler som en idiot
Tänker inte alls på omvärlden
Och hoppas att tiden kunde stanna

No comments:

Post a Comment