Tuesday, May 1, 2012

Första maj och grattis på födelsedagen!

Ja då var det dags igen... Att bli ett år äldre... Nog är det ju alltid trevligt att fylla år, men jag vet inte det kändes liksom inte så stort i år på nått sätt. Antagligen var 18 år där gränsen gick för att det skulle vara så där stort och extra speciellt att fylla år. Men nå ja, nog skall det ju firas för det, även om det får vänta till helgen! Vet inte om det blir att gå ut på krog eller what-not däremot eftersom jag nu har fått inspis att börja spara pengar till hösten så att jag kan vara säker på att jag överlever de första månaderna i varje fall. Sedan vet jag att jag måste skaffa en egen laptop innan det också, så jag har inte direkt råd med att sätta sprätt på hurja myki pengar bara för att. Nå ja, time will tell antar jag!

Jag antar att jag var ett ganska billigt födelsedagsbarn när det kommer till present från familjen i år egentligen. Men ett par nya hörlurar var ett måste! De må ha varit billiga, men de är nog helt sjukt bra för det och riktigt snygga! Ljudkvalitén är riktigt bra även om jag måste vänja mig med skillnaden från telefonhörlurarna... Nu blir det då att uppdatera musikspelaren med bra musik så att man faktiskt har nått att lyssna på också! Jag vet att en låt som skall in på spelaren är Fades One Reason som är intron till Deadman Wonderland animen. Kan rekommendera låten och mangan, men vet inte om jag ens själv vill se animen... Serien är inte direkt nått man läser/ser för att den är mysig...


No comments:

Post a Comment