Wednesday, December 14, 2011

Oh my...

  Huj, vad mycket jag fick att göra plötsligt! Blev invald till Elorias styrelse i helgen samt blev informatör och nu redan har jag fått ta itu med en hel del uppgifter. Inte direkt överväldigande mycket, men det blev ganska mycket på en gång så där hux flux. Men ändå känns det inte helt överväldigande, utan skönt på nått underligt plan... Nu har man faktiskt viktiga saker att göra! Går inte närmare in på vad allt jag redan gjort, men det handlar om informatörsuppgifter, uppgifter som regionsansvarig, bilskolan och RT (lajvet Rännstenstango) grejer... Då är det bara att börja ta och pricka av saker i viktighetsordning!... I och för sig har jag bara RT saker kvar att göra, men i varje fall.
  Så slipper jag äntligen till frissan på fredag! Jisses mitt skatbo har väntat hur länge som helst på en uppdatering så det skall bil skönt att få känna sig som vanligt igen. Blir ingen större förändring den här gången, bara lite uppstädning samt ett nytt lager färg, men det räcker nog hur bra som helst.


   Sedan kan jag väl nämna att livet gav mig en mindre örfil idag också... Inte en sån där som gör att man börjar se stjärnor, men en som man allt annat än ignorerar och som lämnar och spöka där i bakgrunden för en tid framöver. Det här hör egentligen hemma i min dagbok och inte här, men om man vill börja städa upp i röran mellan öronen kan man väl lika gärna börja här. Så det blev bara att stoppa in hörlurarna i öronen och vrida upp volymen för att ge lite första hjälp inför lektionen i hopp om att inte allt skulle rasa i nacken på en gång... Som tur hade jag inga desto mer intelligens krävande lektioner kvar, så jag hade lagom mycket för att hålla tankarna sysselsatta utan att behöva använda desto mera hjärnceller på en gång. Nu börjar saker och ting ha lugnat ner sig, men jag tror nog att det kommer att gnaga lite nånstans i ett hörn så där halvt osynligt.

No comments:

Post a Comment