Saturday, March 10, 2012

Springchild a bit?

Ack glädjen när man ser att termometern visar att det är +7,3 grader där ute och att solen skiner från en molnfri himmel!!! Mitt humör tenderar att svinga åt det positiva när det är sånt här väder, så nu vet jag inte riktigt om jag skall skratta eller gråta, sitta eller stå, etc... Men på ett bra sätt? Det är inte ofta som jag absolut-under-inga-omständigheter-göra-annat MÅSTE slippa ut och gå en stund, men nu skriker varje cell i kroppen: "UT OCH NJUT AV SOLEN FÖR F-"... Ja, folk fattar... Och sen är vårt hus ännu till som en bastu för tillfället... Så bara jag får det här inlägget skrivet så går jag ut och nommar D-vitamin!

För dem som inte fattar hur rubriken är kopplad till detta så kan jag ju berätta att jag är född i maj, alltså under våren. Så jag skyller solskens-humör-svängningen på det.

Och så borde jag ta mig tid i veckan att uppdatera min musik lista på telefonen till mer vår-vänlig...

Så börjar studentskrivningarna igen nästa vecka... Som tur har det gått så bra hittills att jag inte behöver oroa mig någo desto mer!

No comments:

Post a Comment